Rozhodne sa nechcem zaoberať tým prečo, ale rozhodne sa chcem zaoberať tým, o čom je Venom Inc. Od roku 2015 to bol raketový nástup, podpis s Nuclear Blast Records, singel a samotný debutový album Avé. Všimol som si, že získal svojích prívržencov, ale aj tých, ktorí iba mávli rukou. Ja ako viac-žánrový vstrebávač som sa tomuto debutu rozhodne potešil.

Najväščiu silu tohto materiálu vidím a cítim v tom, že bol urobený s najlepším zámerom a s hudobnou čistotou. Vidím v tom akýsi rúhačský heavy metal, ktorý má ale gule a ťahá sa aj k rýchlejším žánrom ako je speed alebo thrash metal, čo nádherne reprezentuje song War, alebo „black´n Roll“, v ktorých sa stretli naozaj diabolské hudobné chúťky a inak príjemná nostalgická nálada sa zdramatizovala a nastolila poriadne tvrdé riffy. Takáto hustá nálada Venom Inc sa mi veru pozdáva, hoci celá chuť dosky je smerovaná k jemnejším odnožiam metalového odvetvia a začína dokonca veľmi vydarenou diabolskou verziou Ave Marie.

Venom Inc AvéV duchu britskej kultúry, kvality soundu a ukrutne dobrej hudobnej vyspelosti chlapíkov, ktorí tento materiál zložili, sa totiž nesie celý tento materiál. Jeho stopa je vyspelá, usporiadaná a nepostráda prvotriednu zvukovú a producentskú kulisu. Prečo aj? Toto trojčlenné kombo má hudobných skúseností na rozdávanie a za sebou poriadny metalový label, akým Nuclear Blast rozhodne je. Ak ste ešte Venom Inc nepočuli, tak si predstavte britskú heavy metalovú kultúru zmiešanú s americkým zvukom a skutočne sludge ťažobou. Skvelé gitarové sóla, alebo gitarové výstreky v znení Zakka Wylda a vo výsledku dostanete aktívny album plný skvelej, tvrdej, no predovšetkým melodickej muziky, ktorá mieša mäkšie odnože extrému, no robí to famózne.

Ja som si album Avé zaradil do osobného playlistu, pretože jeho pozitívne jadro som zhltol ako jeden veľký orech, no aj napriek tomu sa cítim fantasticky. Priatelia, album „Avé“ je doslova Božský!

Najväščiu silu tohto materiálu vidím a cítim v tom, že bol urobený s najlepším zámerom a s hudobnou čistotou.

9,5/10 Immortal