Necrotized Band

Ako sa hovorí, všetko má svoj začiatok a koniec. Všetko dobré aj zlé má nejakú podstatu. A keď príde apokalypsa, tak tá má jasný cieľ vychádzajúci z jasnej koncepcie. Nič, čo sa deje vôkol nás, nie je len náhoda. Možno filozofické rečnenie, ale pri počúvaní albumu Apocalypse Conception od indonézskej kapely Necrotized moje mozgové bunky boli zasiahnuté a začali spracovávať mnohé veci. Ale späť ku albumu, ktorý je vlastne debutové dielo.

Deväť skladieb a ako býva zvykom, intro pripravujúce poslucháča na divokú nálož, ktorá exploduje. Pokiaľ milujete ten špinavý zvuk, so začiatku 90 rokov, prikoreníte to poriadnym brutalom, tak vám musí vyjsť len Necrotized. Úvodné intro je presne navodzujúce atmosféru apokalyptického filmu. No ale pri druhej skladbe prichádza to ľubozvučné vyhrávanie vychádzajúce priamo zo stredu zeme, do toho je vložení preslov pána ku svojim miláčikom, ktorým bude poskytnutá potrava v podobe ľudských obetí.  Tu sa začína práve peklo gitarovým šialenstvom.

Necrotized Apocalypse Conception

Pri dlhšom počúvaní albumu započujete tie klasické postupy a riffové nálože ako v 90 rokoch podávali Morbid Angel, alebo Vader.

Ich zvuk, ako som už spomenul, je špinavý a sekaný. Šlapú v tempách death metalu pretkávaných šialenými riffmi. Do toho navodený neskutočný gutturálny vokál tak hotová apocaplypsa je tu a valcuje všetko čo stojí v ceste. Jediný problém je v tom že bubenícke party sú nahraté prostredníctvom automatu, ale pri živom vystúpení chalanom vypomáha Hendrix tak naživo sa dá krásne vychutnať devastujúcu kanonádu. Pri dlhšom počúvaní albumu započujete tie klasické postupy a riffové nálože ako v 90 rokoch podávali Morbid Angel, alebo Vader. Chalani ich skvele jemne poupravili vsadili viac brutálnosti a máme tu také krásne dielo, ktoré bolo vydané v limitovanom náklade 1000 ks. Pokiaľ má nastať apokalypsa a koniec sveta, tak jedine vtedy keď v čele smrtiacej légie budú stáť takéto spolky priamo z pekelného UG ako indonézska smečka NECROTIZED!!!!!!!

9/10 Rado S.

„Apocalypse Conception“ tracklist
1. Centuries of Gore