Viva Colombia!!! Krajina už dávnejšie mňou spomínaná ako rodisko jedného s najväčších narkobarónov Pabla Escobara a mnohých drogových kartelov riadiacich trh po celom svete. O tom, čo sa tam deje po hudobnej stránke sa vo svete vie málo, ale fanúšik UG razenia vie, že v Columbii sa nachádzajú skvelé kapely deathmetalového razenia. Ale čo je naj – prevláda tam neskutočne brutálny smer zvaný tiež brutal death metal.

Tomuto štýlu sa hovie aj dnes spomínaná kapela Kinguts. Kapela existuje od roku 2009 (pôvodný názov Moregore) a rodisko majú v Bogote. V roku 2014 sa premenovávajú na Kinguts. Svoje prvé demo nahrali začiatkom roku 2017 a v týchto dňoch vydali svoj debut veľmi krásne a príznačne nazvaný „Schizophrenic Universe“. Musí sa podotknúť že kapela v čase 2009 až 2014 si vybudovala skvelú základňu v rodnej krajine.

Kinguts Schizophrenic UniverseDaný debut má 26 minút a 9 skladieb pretkaných neskonalou agresiou a energiou. Čo je typické sú tu veľmi dobre spracované úvody skladieb od skúmaných ľudí trpiacich rôznymi formami duševných chorôb a obzvlášť keď samotný vyšetrovateľ je sám postihnutý vysokou formou schizofrénie a svojich pacientov týra neskutočnými spôsobmi. Vesmír rozdvojenej osobnosti, alebo ľudovo povedané schizofrénia je brutal death metal najtvrdšieho razenia s deštruktívnou produkciou, zasahujúc najskrytejšie miesta ľudskej duše.

Občas skladby znejú až chaoticky neusporiadané, ale to je to pravé orechové na danom albume. Gitary svojimi zničujúcimi a chaotickými riffmi všetko devastujú a trhajú za dokonalého súladu basových liniek, ktoré vytvárajú apokalyptické a devastujúce rytmy. Keď do toho pridáte bubenícku batériu rozsievajúcu ako tornádo brutalitu čistého ničenia a chaosu. Ten chorý vokál k tomu všetkému Vás dokonale zasvätí a privedie do miestností plných krvi, kusov tiel a šialených pohľadov testovaných subjektov kedysi zvaných ľudia. Toto album by nemalo chýbať v zbierke každého maniaka holdujúcemu BDM. Strašne dobre sa počúva tento album, ale dostať do rúk tohto šialeného doktora ĎAKUJEM NEPROSÍM ☺. Vypínam pc a pomaly odchádzam do spálne. Je počuť čudesné zvuky a pomaly otváram dvere. Prvé čo môj zrak zazrie je množstvo stečenej krvi po zemi a … .

Občas skladby znejú až chaoticky neusporiadané, ale to je to pravé orechové na danom albume.

10/10 Rado S.

„Schizophrenic Universe“ tracklist: