Bloody Obsession Band

Tá lúka, tiahnúca sa pod horama, bývala kedysi veľkým priestorom pre hry detí. Či bolo leto, alebo zima sa tu ozýval detský smiech. Teraz je lúka posiata nespočetným množstvom zohavených tiel po krutých bojoch. Človek by si myslel, že je koniec tomu zverstvu, ale s hory sa pomaly vynárajú nejasné postavy. Po chvíli, keď človek dobre zaostril zrak badá, že prichádza obávaná pätica na koňoch, ktorá nepozná zľutovanie a jedine čo milujú je šialený rev obetí, ktoré sú zasiahnuté ich zbraňami, alebo pocítia tvrdosť konských kopýt.

Rawarov vokál je kazateľské hlásanie samotného pána pekiel.

Takto, v úplnej jednoduchosti sa dá načrtnúť nový album chalanov z Orlovej nazvaný Husaria. Toto je už celkovo štvrtý full album kapely, posadnutej krvou, Bloody Obsession.  Osem krásnych skladieb plných smrti a devastujúcej melódie všetkého živého, čo sa dostane do jej blízkosti. Hneď prvými tónmi ma chytajú za srdce všetkými svojimi smrtiaci pazúrmi, ako to začiatkom roku spravila prešovská kapela Perversity!!! Tomuto hovorím krásne otvorenia roka skvelou slovenskou deathmetalovou náložou a krásnejšie ukončené diabolským death metalom od bratov spoza rieky Moravy.

Gitary, za doprovodu bicích, znejú ako drviaci cval koní, ničiaci všetko, čo príde pod ich kopytá. V skladbách je cítiť už hráčsku vyzretosť a cit pre dokonalosť správneho zakompovania zvratov a smrtiacich riffov sekajúcich, sťa ostré meče.Ten smrteľný a páchnuci growling je priam dokonale vsadený do hudobných partov a zvyšuje tým feeling jednotlivých skladieb. Z albumu pre mňa osobne sála tá krása 90 rokov, keď naše sluchovody začali okupovať kapely Bolt Thrower, Morbid Angel a mnoho iných.

Bloody Obsession Husaria Cover

Tá jednoduchosť smrtiacej dávky, podanej prostredníctvom albumu Husaria, je okúzľujúca. A je jedno či to príde sprava, alebo zľava vždy to bude bude len len smrť, ktorá kráča ruka v ruke so životom. Hovorí sa Punk’s not dead – no niet pravdy, punk je stále. Ale čo platí a bude platiť pre všetkých nositeľov temnoty death metalu, alebo ich verných stúpencov. KRÁĽ JE MŔTVY, NECH ŽIJE KRÁĽ!!! Old school death metal naveky a nikdy inak.

PS.: Tento album je smrť pre všetkých neprajníkov OSDM a jeho odnoží. Dúfam, že rok 2018 bude tak plodný na skvelé albumy ako bol rok 2017!!! AVE DEATH METAL!

10/10 Rado S.

„Husaria“ tracklist: